Węgierski MOL wkracza na polski rynek

foto: MOL

Grupa MOL (Magyar Olaj és Gázipari), węgierski koncern naftowy, drugie po Orlenie przedsiębiorstwo z tej branży w Europie Środkowej-Wschodniej planuje rozszerzenie asortymentu oferowanych produktów w naszym kraju.

MOL obecny jest na polskim rynku od 2006 roku. Wówczas rozpoczęły działalność pierwsze stacje paliw pod marką Slovnaft Partner – słowackiej spółki, w której Węgrzy mają 98% udziałów. Po kilkunastu latach rozwoju sieć może pochwalić się 81 stacjami zlokalizowanymi głównie na południu kraju.

W ramach strategii wzmacniania obecności w regionie, MOL wprowadza na rynek nowe produkty sygnowane własną marką. Już niedługo na półkach sklepów motoryzacyjnych oraz stacjach Slovnaft pojawią się oleje silnikowe MOL Dynamic i MOL Essence, przeznaczone do zastosowania w samochodach osobowych. Ogółem firma wzbogaca swoją ofertę o około 900 pozycji z zakresu środków smarnych przewidzianych również do ciężarówek, autobusów, motocykli, łodzi, maszyn rolniczych i budowlanych.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *